Thursday 22 March 2012

ABANG MASUK SURAT KABAR LAH...

"ABG MASUK SURAT KABAR LAH.." hahh??!! ye ke.. surat kabo mane? dihulurnye budak tu sinar harian kt aku..hehe skali muke aku masuk surat kabo sinar daa... jgn jeless.. hahahha... kompem metro pun ada tuu hehehe.. sbb metro pun datang sama.. kebetulan.. perasmian larian tu mmg kitarang ajak reporter datang.. dlm masa sama diarang buat trus pnyerahan poster gadis ilang.. tp yang gambo ni majlis penyerahan poster gadis 15 thn hilang di kuantan tu... ermm berita pasal larian paya pahang tua tu aku tak nampak lg story dia.. bila tah plak kluarnye..

sejak blk keje sini.. aihh dah 2 3 kali gak muke gua masuk paper... kembang gak idung nehh rasenye.. kekekekke... jgn marahhh aaa....

oo ye masa sembang2 ngn reporter metro tu aku tanya pasal sorang bekas tutor aku ni.. en. samsudin.. dia wartawan utusan.. rupenye dia dh pindah kl.. naik pangkat ke pe... anyway tahniah ler bro.. aku mmg respek kt dia.. muda gak lg.. tp ilmu power beb..

No comments: