Friday 4 March 2011

ALHAMDULILLAH

POHPALEH...syukur alhamdulillah... jualan semalam mmg tak cukup tangan... mula2 tu  slow gak... tp pastu.. berderet-deret @ bak kate org pahang.. 'berjujut-jujut' order.. sib baik seme bahan cukup semalam... ngam2... last roti.. aku buatkan benjo... baru aku tutup kedai.. kira semalam yg datang order seme dapat balik ngn burger masing2... muka2 baru pun dh mula datang ke stall POHPALEH... kemdian.. muka2 yg mmg dh dok ulang beli pun tak jemu nak beli lagi dan lagi...pd aku tu petanda baik.. walopun kelmarin agak slow...
feedback dr diarang semenye alhamduulillah BAIK.. "abg punye sedap aa.. tu yang kene datang lagi", "huishh ok je burger ko buat","ok la ni mcm ni punya rasa", "eehh ok sgt dah ni". tu antara komen2 diarang.. alhamdulillah.... setakat ni takde lg yg komen tak ok... so bagus ler.. menepati citarasa diarang ler tu agaknye kan... air yg aku jual pun laku gak... ingatkan tak dapat sembutan.. mula2 sorang bli satu.. pastu bila dh ada yg stat bli... adaa je yg datang bli...syukur...
semoga pelanggan2 aku akan puas ati.. diarang puas ati  aku pun tumpang epi... :)

No comments: