Thursday 17 March 2011

GAMBAR STALL

SEPERTI yang dijanjikan sebelum ni.. baru le ni aku dapat upload gambo tempat POHPALEH STALL beroperasi... tempat nye di Kg Pahang Tua, Pekan.. dlm gambo tu... tu ler assistant aku... my beloved wife hehe... nape mcm takde org je datang?? hehe aiyaa.. kalo time orang datang camne aku nk amik gambo.. tak sempatt ler jawabnye nak ngambik.. tmpt aku berniaga ni umah kedai... umah tu nnti aku gak yg akan stay.. buat masa ni aku still duduk kt umah parent aku... insya allah dlm masa terdekat ni bila ada masa ngam.. kitarang akan berpindah ke situ... umah tu dh siap repair pe seme dh... tunggu nak masuk je...


sebelah paginya tempat aku berniaga tu kedai makan yang menjual makanan pagi seperti nasi lemak, nasi minyak, lauknye opor ayam, ayam masak merah, ayam goreng berempah.. mi goreng, kuih2, air panas ke sejuk ke dll lagi... Makanan dia mmg aku syorkan ler.. mmg baekk punye!!!... the best in town lahh... sayangnye dia niaga kt kg je... kalo bandar ler... mmg femesss ahh... aku brani jamin mmg best masakan dia.. mmg ramai yg makan kt situ... 





No comments: