Friday, 6 May 2011

MASUK WAD

MINGGU ni stall POHPALEH tak dibuka.. kerana org umah gua masuk wad... nuu kt KB nuh... masa blk kg.. otw blk sini singgah hospital setiu... sakit tengah jln... patut kene tahan kt wad situ tp mintak pelepasan blk ke KB.. kelmarin dia discas.. awal pg semalam baru sampai pekan.. wife gua still MC... gua kene tengok2kan dia dlu.. kalo dia dah fully recover.. gua akan bukak semula stall.. buat masa ni seminggu ni gua off dlu..
so update kt sini pun slow ler..  jarang dpt bukak internet..
semoga my wife n bakal anak yg dilahirkan selamat... dijangka awal bln 6 ni akan bersalin.. skg dh 8 bln lebih..

4 comments:

a.samad jaafar said...

sakit alahan mengandung ke bro..
bestlah bakal jadi ayah..tahniah

POHPALEH BURGER said...

construction bro.. tanda2 mcm nak bersalin... tu yg risau tu.. dah ler tak cukup bln lg... harap2 sempat sampai cukup tempoh dia..
hehe jd ayah tuk kali ke 2 dh bro... tp still berdebar haha... anyway tq bro..

meeboo said...

patutlah duk senyap je dia, rupenye bini dah nak sakit perut. Alhamdulillah dan insyaAllah semoga perjalanan ibu akan sampai bulan dan semoga anak di lahirkan normal.

POHPALEH BURGER said...

amin..... tq bro...