Thursday, 19 May 2011

STALL IN DA MAKING

KERJA2 sedang dijalankan untuk membina sebuah stall burger yang ganazz spt yang terdapat skg ni hehe....stall yg aku pakai skg ni ler ni...
(antara sejarah pembinaan perniagaan POHPALEH BURGER)






credit to my brother... dia ler ni yg tukang buat stall ni...

5 comments:

a.samad jaafar said...

makin maju ye bro.. saya tumpang berbangga.. moga menjadi saingan kpd burger otai suatu masa nanti.. teringin utk merasai burger saudara..

POHPALEH BURGER said...

alhamdulillah la.... tq bro... harap2 camtu la... resepi daging burger dh ada... tp takde peruntukan n masa lg utk produce kt stall aku...
hehe mane tau kebetulan ada kerja ke atau jln2 mkn hanginn ke ke sini.. bleh cuba insya allah... tak pun aku bukak francais ke kt sana..kan..kan... amin...

wahida said...

bro, burger ko kat mana? aku teringin nak try..

meeboo said...

yeah itulah yang aku harapkan sedikit demi sedikit lama lama mimpi jadi kenyataan. Kira tak lama bley buka francais dah ni bro sedap gak klo jv neh kekekekeke

POHPALEH BURGER said...

wahida: aku nye stall kt pekan.. ala kg PM kita skg ni... meh ler datang... mane tau "termelawat" ke sini ke kan ;) hehe...

meeboo: haha elok beno laa tu.. meh aa jv.. bukak cawangan kt kontan...