Tuesday 12 July 2011

LAWATAN SAHABAT

AIZUDDIN membuat lawatan mengejut terhadap stall POHPALEH.. hehe ingatkan memula dia gurau je order buger ngn oblong... skali series daa... alhamdulillah ler... rezkii... tp yg paling penting dia bawak bersama bahan2 rujukan utk aku... haha... tq byk2 bro... special delivery lg tuu... dia ni dlu coursemate aku... skg dh pindah tempat lain lak... so mane ada saki baki yg bleh aku guna aku mintak ler ngn dia....

komen aizuddin: "best oblong ko buat.." 
order: Oblong Special -1 RM3.70
           Burger ayam special xde sayur -1 RM 2.90 (utk wife dia kot)


2 .. 3 kali gak aku tya .. kot2 sesaja amik hati aku.. so 2.. 3 kali tu gak dia kate camtu.. so btul ler tu kot ape dia kate... takkan aku nak nafi lak.. dia yg rasa bkn aku hehe.. aku cuma syukur je laa... bermakna sorang lg customer aku memberi komen yg baik terhadap masakan aku... alhamdulillah..


info:
hot tiket untung kalo buat call ke international (roaming)... rate dia sama je dlm negeri.. buktinya, semalam aizuddin ni call member aku sorang lg kt perancis.. ada kursus.. lepas call tgk balance.. sama je cam buat panggilan dlm negeri... kalo topup biasa... cam air cas dia.. mahal... hahaha... bagus.. baguss... tp member aku kat perancis tu tak tau ler brape kene cas...





No comments: