Thursday 6 October 2011

TAK BERSIARAN

MULAI HARI INI sampai ahad gua tak sempat bersiaran kt sini utk update blog dll.. senang citer tak online le... sok sampai ahad gua kene ngadap exam.. so insya allah kalo takde aral minggu depan baru gua bersiaran semula.. di siaran yang sama.. frequensi sama... juga IP yang sama heheehe.. 

adios...

doakan gua sukses ye... 


= situasi gua =

mula sem pegang je buku, gua tido. alah.. lambat lg exam..


bila tiba dh nak exam pun.. ngadap buku gua bleh tertido..haiyaa!!

 
adakah exam esok gua boleh jawab? atauuu..

pun tido gak time tuu.. atau...

stress....??

tapi yang pasti gua akan jawab bersungguh-sungguh!
Berjuang sehingga titisan peluh yang terakhir..
WACHHAAAA!!!!




4 comments:

wahida said...

gud luck bro!! aku tau ko boleh punya...

POHPALEH BURGER said...

haha tq2... lega dah ni.. smlm last paper... tgu next sem lak...

wei ko nak gi melancong ye??? waaahhh best2... aku cadang ujg thn nnti kalo ada rezki lebih..

Unknown said...

gempak betul jawab soklan peksa te! kekekekek sampaike aokme ngange mulut luaaahh paleh! apa2 enjoi sem baru insyaAllah ada usaha ada jaya

POHPALEH BURGER said...

hehe... berjuang kan... mesti kene semangatt!!..
hahaha pape pun exam dh setle.. ujg bln nnti insya allah aku stat semula bukak stall.. jgn lupe datang... haha