Tuesday, 17 April 2012

MESIN AIS BLENDED SUDAH SAMPAI...

ALHAMDULILLAH... mesin ais blended skali ngn stall ngn kanopi sudah sampai... insya allah minggu depan aku akan stat niaga ais blended ngan burger... kalo sebelum ni burger je.. so ok la kan... ada pembaharuan dan peningkatan ;) serbuk ais blended tu pun dah beli.. semalam aku beli.. sib baik kt sini ada pengedar dia.. so senang ler.. siap tanya resepi lagi camne nak buat... camne sukatan2 dia.. sbb kt tempat mamat ni jual mmg best dia buat..

harap kawan2 semua mendoakan kejayaan untuk kami sekeluarga ;)

nanti2 dh stat niaga aku upload gambo k....

oo ye... ape name nak bagi ye... POHPALEH FREEZY.. amcam ok dok?? hehe..
kasi lawan ngn POHPALEH BURGER..







2 comments:

Uncle Jonni said...

semoga maju jaya bro...huhu

POHPALEH BURGER said...

tenkiu so much bro... ni yang gua sayang kt lu bro... rasa nak pelok ciumm je wahahahha...