Thursday 26 April 2012

PENGAMBARAN RANCANGAN AMEKAW, TV3

SABTU DAN AHAD LEPAS  rancangan AMEKAW TV3 telah buat kt kg aku.. so aku amik kesempatan utk jual ais blended.. alhamdulillah.. masyuk gak.. hahaha bbudak tu cakap bg can aku niaga minggu tu sbb ujg minggu ni aku kene btugas so takleh le nak niaga..Program Larian Paya Pahang Tua kan ujg minggu ni..

so aku sertakan ler kt bawah ni gambar2 hari kejadian..

Antara gerai jualan yang ada..

Sedang bersihkan diri

titian basikal



Rombongan Promosi Program Yo! sampai..


Gerai Aku (kongsi ngn akak ipar aku)

Peserta sedang diberi taklimat

Antara set rakaman

Antara penyokong setia (wife aku, akak ipar n anak sedara)

Amir & Amir (Finalist sedang ditemubual)

Fariz (anak sedara aku: tangan 'peace') ngn kawan dia -pun antara yang masuk final
= dibelakang(acara sedang berlangsung)

nota kaki lima: program larian paya akan berlangsung ditempat sama.

2 comments:

sudipVSsenduk said...

mesti meriah kan...

ice blended makan dlm cuaca panas2 ni mmg 1 kombinasi yg sangat baik... choco-strawberry 1!

POHPALEH BURGER said...

meriah sgt.. diarang kate akan Amekaw ni akan disiarkan pd bulan 6 nanti..

hehe mmg laku.. panas giler cuaca.. sib baik dekat ngn sawah.. berangin ler gak...
oohh choco straberry ehh?? best ke.. tak penah try lg... tp kalo strawberry - blue ais mmg masyukk ;)