Monday, 26 September 2011

HACKED!!!...


ANTARA LAMAN WEB YANG KENE HACK.. baru jap tadi pegawai JAIP call kitarang bgtau website diarang kene hack... pastu.. website pejabat kitarang pun kene gak.. ni ada beberapa lagi website milik kerajaan negeri yang kene hack.. haduiiyaaii.. tak gune toll ler.. INDON nye keje ler ni... tak caye cuba bace ape yg dia tulis tu...

weii... aku kalo nak hack pun bleh laa... tp takde ler nak buat tak tentu pasal... blajo utk kebaikkan bukan utk buat keburukan... aparaa...

6 comments:

wahida said...

la, aku ingatkan hacke menghacke ni dah habis dah...ada lagi rupanya...adoi la..takde keje lain kot dorang ni...

POHPALEH BURGER said...

adaaa... mmg ler.. takde keje dh.. jahat benor hatinye diarang neh... hasil kerja orang susah2 buat.. dia senang2 je musnah kan...

meeboo said...

indon punya hackers mmg ramai, abes website dan portal terutama gomen yang kena serang. Aku cadangkan kita pertingkatkan ilmu dan kemudian serang hendap balik.

POHPALEH BURGER said...

haa tu ler.. ramai giler diarang ni... mmg diarang tak puas hati ngn negara kitaa.. bab pertingkat ilmu tu aku sokong.. tp bab balas blk nii.... hmm... jgn ler kot.. biar ler.. biar ilmu tu menjadi pelindung kita ;)

a.samad jaafar said...

jiwa kotor.. suka buat benda yg juga kotor..golongan gini akan sentiasa ada..

POHPALEH BURGER said...

btul tu!