Wednesday 14 September 2011

UNDANGAN AIDILFITRI

SALAM SYAWAL.. erm.... minggu ni ada 4 undangan majlis aidilfitri... 2 darinya adalah rumah terbuka.. 2 lagi tu satunye department ofis aku.. 2 in 1... sambutan aidilfitri ngn farewell pegawai aku akan berpindah ke jabatan lain.. malamnye plak di IPD.. pejabat orang umah aku... kt pejabat aku majlisnye simple je.. department nye je.. nak besar n grand tunggu jabatan aku buat ler.. 22hb nnti... sultan dh berkenan untuk turun mencemar duli..

kt ipd meriah.. walopun pada mulanya ujan lebat giler... sib baik tak lama sgt ujannye... meriah... siap ada karaoke.. tembakan bunga api... makanan pun byk giler... tp aku tak brape mkn sgt ler... ala kadar je.. mlayan anak2... bagi can ler kt org umah aku bersuke ria.. opis dia nye program kan..

lagi ujung minggu ni.. sabtu member opis orang umah aku buat open house.. ahad lak member lama ex opismate aku lak.. hemm.. nampak gaye tak leh la lagi nak pose.. cewahhh hehe ye ke pose.. harap2 boleh ler tahun ni hehe...

Oo ye... ahad ni jugak PM buat open house kt Pekan.. kt Taman Tasik Sultan Ahmad Shah. hehe sib baik aku tak terlibat.. so bleh gi mkn je laa..

pasal stall POHPALEHBURGER aku.. insya allah minggu depan kalo takde aral, akan dibuka semula... so bleh ler citer pasal stall semula...

No comments: