Thursday 17 November 2011

HOMESTAY KT MELAKA

GUEST HOUSE PADA AKU IANYA LEBIH TEPAT... ni ler guest house yang aku stay tu hari masa kt melaka.. sempoi... murah dan selesa...

harga/malam: rm120 lebih semalam bleh dpt rm100/mlm..
lokasi: bukit katil.
jarak dari tol ayer keroh: dlm 15 minit (sbb tak tau sgt jln kan)
jarak dr bandar melaka: pun dlm 15 minit.. tp aku time gi je cmtu.. time blk tak jumpe dh jalan tu.. melalut jalan lain.. jauh ler skit..tu pun tak jauh mane gak sebenarnye.. 
jarak tempat pelancongan paling hampir antaranya: MITC, Zoo, Taman Asean/Malaysia, Wetland, Taman Botani n byk lg..
Pej pentadbiran terdekat: Pej SUK - dlm 5 minit, ILP & Sek Teknik cuma bersebelahan

rumah nye ada 3 bilik (air-cond semenye), siap ada toto n bantal spare diletakkan dlm almari pakaian. masterbedroom katil queen, 2nd bilik double decker bawak queen atas single, 3rd room pun katil queen

2 bilik air. 

1 ruang tamu (sofa+meja+tv), 

1 ruang makan (Meja bulat), 

1 ruang dapur (Mesin basuh, Dapur beserta gas+Peti ais+pinggan mangkuk+Cerek elektrik+rice cooker+dll) kira bleh masak ler sana.. 

ruang tamu n ruang makan ada kipas siling. kesemua ruang selesa.. cuma rumah ni bukan rumah baru.. so jgn expect cam duduk rumah baru ler k..

owner dia En. Rody
Phone: nanti aku update semule.. hehe lupe letak daa..


ni antara gambo yg ada aku amik

ruang tamu (ishh anak sapaa la yg tdo tuu hehe)

ruang tamu (hehe anak aku interframe aje)

Master bedroom

2nd bedroom

3rd bedroom

air-cond (pada setiap bilik)

ruang dapur dan ruang makan

No comments: