Tuesday 10 January 2012

1 MINGGU TANPA UPDATE

SORRY LER  SEME.. minggu lepas 1 minggu tak bersiaran.. bercuti.. kawe kelik klate.. sie ore rumoh.. doh lamo tok kelik.. 

erm.. sabtu lepas.. aku n famly gi nengok hotFM  Yeah Yeah Tour.. kt Tesco KB.. Sempena pembukaan HotFM pantai timur. ramai ler jumpe Dj2 n artis2.. ada cam poyo.. ada yang bagus.. farah fauzana nice orgnye.. tp yang pasti gua ngn ikhwan cam member.. n citarasa sama.. hahaha... (citer panjang lebor nye nanti ler aku post pasni skali ngn gambo2 yang sempat aku amik..)

antara Dj yang ada, tini, azura, farah fauzana, faizal ismail, kiran, AG, ikhwan n Dj2 HotFM Klate. lieya takde.. kalo dgr radio diarang kata datang tp takde ler plak.. artisnye Adam n VIP, Rahmat Mega, Black.
tu le sinopsisnye lebih kuranggg.. pasni aku akan update ngn gambo skali.. baru best citer.. ye dok? hehe... ler ni tokleh lg nok masukkan gambo.. cable usb mane toh.. lupe letok le pulokk hehe...



foto: ehsan pakcik google.

No comments: