Thursday 7 April 2011

KEPUTUSAN

KES persatuan belia tu skali lg menjengah ke telinga aku.... mlm semalam terlaksana ler sudah mesyuarat penaja perastuan belia baru... so bermakna diarang ni nekad ler dah mwujudkan persatuan... aku tau pun sbb lepas abis mesyuarat tu ada yg datang membeli kt stall POHPALEH.. lapo agoknye... sbb aku tya diarang kabo takde sedia makan minum pon... hehe biasa laa.. baru mesyuarat penaja ... sbb tu takde yg nak taja makan minum hhehehe.... pape pun aku harap persatuan yg baru ni akan memeriahkan kampung ni lg dgn mende2 yg berfaedah... jgn semakin terbelah udoh... pada taiko2 persatuan satu lg tu... aku harap korang terima je la seadanye... tak salah byk persatuan.... janji bermuafakat.. ye dok?? stall aku dh jadi mcm biro aduan awam lak... tempat melepas perasaan.. hehe takpe... walopun gitu aku epi sbb korang seme sudi jadikan stall aku ni kaunter aduan awam... dlm masa yg sama membeli pape yg patot kekekeke....
mlm ni punye citer taktau ler plak.. kita tunggu dan lihat wahahaha....
adios..

No comments: