Wednesday, 6 April 2011

SEMALAM YANG HANGAT!!!..

HAHAHA... stall aku semalam jadi tempat bbudak belia kg aku meluah perasaan.. aku sebagai tuan tanah menjadi pendengar yang setia je laa.. hangat gak bunyik topik diarang.. aku bg pendapat mane2 yg bleh je la.. skit2 mencelah sambil2 buat burger.. harap2 sejuk le ye nanti.. pd aku takyah ler nak tubuh sampai 2 3 persatuan belia kt satu kg... skali pk mcm berpecah belah lak... kang program persatuan belia ni wat xtvt persatuan satu lg tak di jemput lak.. atau di jemput takboh datang lak... tak ke haru camtu...  yg dh sedia ada tu patutnye di aktif kan je la blk... ketua nye pun dari ape yg dia cakap taknak ke pangkat nye tu... dia kate amik je la kalo nak ke tempat dia... janji program jalan.... takyah sampai byk2 persatuan... duit persatuan tu pun amik ler.... diarang kate nk tya tok empat ngn tok mulu punya pendapat.. ermm elok ler tu.... pk2 kan ler mane elok..

Haa pasey beger lok.. alhamdulillah.. ramai yg datang semalam... cuaca pun baekk... awal pagi td baru ujan... kira aku dah berlabuh di ranjang dh masa tu.. sambil mamai... aku tersenyum dan berkata dlm hati.. alhamdulillah... sib baik sempat aku tutup kedai dlu baru ujan...

2 comments:

meeboo said...

assalam bro, aku tengok makin bagus pasal dah ada entri hari2 tu yang aku nak dengor teh!! lagi satu mana gambor nye? takkan se je gambor nye? kawan nak lah pelbagai gambor yang bley tengok. Ni se je gambor assistant ehem tu je, dah berapa bulan dah tu? kekekekekeke

Lagi satu, menu tu banyakkan lagi taruk gambor lah pastu tepek gambor burger tu kat blog aok. Lagi sempoi la boh, ayat tepi ni sedap klo ada gambor macam burger popaleh x-tra tu takat ayat je orang dok perati guane lah burger tu yek? wakakakakkaaa, baca ayat cam sedap je tapi aku layan imaginasi jelah.

Lagi satu selain dr foto, buatlah video ko kat videographer kan molek mempraktiskan ilmu di dada buat mende kemut mat? wakakakakakaa. OKlah tu jelah kot?

POHPALEH BURGER said...

haha akan aku cuba perbaiki....
bab gambo burger tu tak sempat lg nak amik...